Zespół Szkół Elektronicznych

im. Bohaterów Westerplatte w Radomiu

Technik programista
Uczniowie, którzy podejmą naukę na nowym kierunku oferowanym przez Zespół Szkół i Elektronicznych, zdobędą wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne z kwalifikacji zawodowych w zakresie projektowania baz danych i stron internetowych oraz programowania i testowania aplikacji.
TECHNIK INFORMATYK
Podejmując naukę w zawodzie technik informatyk uczeń uzyskuje wiedzę i umiejętności w obszarach branży elektronicznej: montowania oraz eksploatacji komputera i urządzeń peryferyjnych, projektowania i wykonywania lokalnych sieci komputerowych, administrowania tymi sieciami, projektowania baz danych i administrowania bazami danych, tworzenia stron www i aplikacji internetowych, administrowania tymi stronami i aplikacjami.
TECHNIK AUTOMATYK
Automatyka to dziedzina techniki i nauki, która zajmuje się zagadnieniami sterowania różnorodnymi procesami, głównie technologicznymi i przemysłowymi (zwykle bez udziału lub z ograniczonym udziałem człowieka).
TECHNIK MECHATRONIK
Podejmując naukę w zawodzie mechanik automatyki przemysłowej i urządzeń precyzyjnych uczeń uzyskuje wiedzę i umiejętności w obszarach branży elektronicznej: montowania układów automatyki przemysłowej, montowania urządzeń precyzyjnych, uruchamiania układów automatyki przemysłowej oraz urządzeń precyzyjnych, obsługiwania układów automatyki przemysłowej oraz urządzeń precyzyjnych.
TECHNIK ELEKTRONIK
Podejmując naukę w zawodzie technik elektronik uczeń uzyskuje wiedzę i umiejętności w obszarach branży elektronicznej: instalowania oraz konserwowania urządzeń elektronicznych, użytkowania urządzeń elektronicznych, naprawy urządzeń elektronicznych.

W dniu 9.03.2023 roku, w ramach współpracy ze Studium Matematyki UTH w Radomiu, uczniowie klasy 2P1 i 2TM pod opieką p. Katarzyny Soleckiej i p. Elizy Mitak z Zespołu Szkół Elektronicznych uczestniczyli w warsztatach matematycznych, które poprowadził prof. Tom Diercks z Karel de Grote Hogeschool w Antwerpii (Belgia). Przeprowadził on zajęcia z teorii gier pt. „The game of Nim”, podczas których uczniowie rozwiązując zadania poszukiwali odpowiedniego modelu matematycznego i strategii rozwiązania przedstawionego zagadnienia.

Była to również niepowtarzalna okazja do zapoznania się z belgijskim systemem nauczania, ale także możliwość sprawdzenia swoich umiejętności w posługiwaniu się językiem angielskim z wykorzystaniem słownictwa matematycznego. Połączenie matematyki z językiem angielskim bardzo przypadło do gustu naszym uczniom i z niecierpliwością czekają na kolejny wykład.